klik atas

backlink

gambar laju

Sunday, December 1, 2019

7 Pemasaran Video Trend Masa Kini




Pemasaran Video adalah trend yang paling mendalam dalam industri pemasaran berasaskan web.

Secara konsisten 100 Juta pengguna web melihat video di web dan rutin ini dapat diramalkan untuk berkembang secara dramatik dalam beberapa tahun akan datang.

Adakah itu bermakna format yang betul untuk mengiklankan perniagaan anda? Jawapannya YA!

Adakah anda sedar bahawa individu yang melihat video produk adalah 85% lebih mudah membeli produk?

Berikut adalah tujuh cara video mengalahkan kandungan web statik dalam persaingan yang kejam untuk bahagian pasaran.


1. Video Menarik Trafik Carian Baharu, Yang Berkaitan Dengan Carian Google



Perbincangan tentang e-perniagaan tidak akan selesai tanpa memeriksa pengoptimuman enjin carian (SEO). Sebuah e-niaga tidak dapat mengangkat pesaing sehingga pengguna tahu ada dan pasti dapat menemukannya melalui pencarian semulajadi. Hari ini, e-perniagaan yang menggunakan sumber-sumber video berada pada tahap yang leeway, kerana Google sedang mengatur hasil enjin cariannya untuk memberi ganjaran kepada laman web yang mengandungi video. Seperti yang ditunjukkan oleh Forrester, mana-mana video yang diberikan dalam fail kata kunci yang dicari mempunyai 50 kali lebih baik kemungkinan muncul di halaman utama hasil daripada mana-mana halaman kandungan tertentu. Untuk lebih baik memajukan usaha video mereka dan menyimpulkan ganjaran SEO yang terbaik, e-perniagaan membuat video lebih mudah diakses oleh orang, menjana video untuk mencapai kata kunci panjang dan sistematik pengeluaran video dengan matlamat akhir tertentu untuk mempunyai video yang tersedia.


2. Acsess Video Dapat Dilayari Dengan Mudah



Video dalam talian lebih kerap menyiarkan agnostik. Dengan mengindikasikan ciri-ciri video ke banyak tapak - termasuk YouTube (enjin carian kedua terbesar hari ini) - e-perniagaan memperluaskan jangkauan mereka kepada bola mata yang tidak terhingga. Walau pun saluran tradisional, video dalam talian juga berfungsi dengan baik melalui rangkaian mudah alih, TV, dan skrin dalam-kedai. Ia adalah pendekatan yang kos efektif untuk mengekalkan konsistensi jenama dan membina kesedaran pengguna.

3. Video Menggalakkan Perkongsian



Video lebih mudah diluluskan dan dikongsi daripada halaman berasaskan kandungan. Selain itu, lakaran video pada platform rangkaian sosial berasaskan web - misalnya Facebook - merebut lebih banyak perhatian daripada kandungan statik dan selalu membawa lebih banyak komen, lebih banyak "Suka," dan lebih banyak lalu lintas ke tapak jenama itu. Apabila anda suka atau berkongsi pautan video, lakaran kecil muncul di dinding anda dan juga diperhatikan oleh rakan anda. Seperti yang ditunjukkan oleh kajian dari YouBrand, gambar dan video di dalam Facebook dapat menarik dan diklik lebih kerap daripada kandungan dan soalan sahaja.


4. Pengunjung Laman Melawat Video



Video memberikan antara muka pengguna yang terkenal (UI) kepada pengunjung tapak. Pada ketika video dihasilkan dengan baik, mereka mempesona pengguna. Daripada keperluan untuk menavigasi, tatal dan klik untuk mendapatkan maklumat, video itu merupakan pencarian sehenti untuk mendapatkan maklumat. Ia mengambil masa kurang daripada tenaga membaca dan pelanggan dikunci sehingga dia bersedia mengambil panggilan-panggilan untuk tindakan. Platform pengeluaran video automatik hari ini berkesan memperkasa aliran ini, sebagai peraturan membimbing cadangan visual dan bunyi yang berkaitan untuk mengambil tindakan yang memandu penonton ke ‘troli belanja’.

5. "Kesan Halo" Video Menarik Perhatian



Video boleh memberikan pelanggan satu bahagian ke perspektif bawah produk atau demonstrasi yang menundukkan sebarang keraguan yang mungkin mereka miliki tentang pembelian dalam talian. Ketenangan fikiran klien memilih dari video meresap ke dalam cara dia merasakan jenama dan tapak secara umum, membina kepercayaan dan kebolehpercayaan. Ini penting untuk mengambil sebahagian daripada bahagian pasaran, terutamanya untuk perniagaan yang menawarkan item dengan banyak persaingan.

6. Video Meningkatkan Kesetiaan Pelanggan



Surat berita video mungkin akan menarik perhatian pembeli. Dengan beberapa perkiraan, kadar terbuka untuk surat berita video adalah beberapa kali lebih tinggi daripada surat berita berasaskan teks. Walaupun banyak jenama pergi selepas perhatian pembeli dengan yang terakhir disebutkan, individu yang menggunakan kedudukan terdahulu dari orang ramai. Komunikasi video ini boleh disesuaikan untuk setiap penerima dengan ucapan tersendiri, rujukan kepada item yang sudah dibeli, atau tawaran berdasarkan sejarah, lokasi, dan kategori perbelanjaan.

7. Video Merapatkan Persahabatan dan Sosial Dalam Talian



Dengan meningkatkan dan menyesuaikan pengalaman pelanggan, peruncit dalam talian dalam setiap bahagian telah mengembangkan kesetiaan pelanggan, kadar penukaran dan kos pesanan biasa. Sifat keperibadian dalam talian terus meningkat dan banyak masa dapat menanding atau mengalahkan pengalaman membeli-belah "langsung". Ini adalah faktor utama dalam memperoleh bahagian pasaran, kerana pelanggan secara beransur-ansur membeli-belah di web namun pada masa yang sama mengekspresikan keinginan untuk sentuhan peribadi dan bahagian-bahagian sosial muka dengan muka pelayaran.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

WMA Masterclass

Lazada : Kedai Online

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Anak Pintar cerdas

Rahsia Bisnes SHOPEE Bersama Otai

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online