klik atas

backlink

gambar laju

Sunday, August 29, 2010

Kad Raya Digital Cun Dari Team Kreatif (** jualan ditutup)

Assalamualaikum...

Saya nak kongsi dengan anda satu produk berkualiti dari Team Kreatif, siapa Team Kreatif tu? Hahaha...saya pun tak kenal sangat! Tapi saya dah dapatkan produk Kad Raya Digital dari diorang. Memang cantik! Saya memang berpuas hati!

Awak macam mana pulak? Ada pergi ke kedai2 beli kad raya untuk tahun ni ker? Ehem..nasihat saya, baik awak beli dari Team Kreatif. Murah jer, banyak pulak tu! Ada lebih dari 100 design dengan ucapan yang berbeza-beza!

Kad Raya Digital diorang semuanya dalam bentuk lukisan kartun yang comel, apa tidaknya..ada 6 orang pelukis dan 4 orang designer yang buat kad raya ni! Baik awak beli cepat sebab tak lama lagi diorang akan naikkan harga! Ni hah link produk diorang:

http://www.kadraya.kedaikreatif.com/index.php?ref=naim750

Rugi tau kalau tak beli! Diaorang bukan saja bagi kad raya tu dalam 1 saiz, tapi ada 3 saiz! Untuk h/p, email dan juga untuk print! Ada 100 lebih design, buat apa nak beli kat kedai lagi! Print jer..hantar kat kawan2 semua!

http://www.kadraya.kedaikreatif.com/index.php?ref=naim750

Ok la..apa-apa hal lain kali saya cerita lagi. Selamat berpuasa sekali lagi, semoga puasa kita bulan ni lebih baik dari puasa-puasa kita yang lepas dan takut tak dang... Selamat Berhari Raya.....!
Memolek jalan kalu balik kampung.....Sekian saja...

http://www.kadraya.kedaikreatif.com/index.php?ref=naim750

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

WMA Masterclass

Lazada : Kedai Online

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Anak Pintar cerdas

Rahsia Bisnes SHOPEE Bersama Otai

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online