klik atas

backlink

gambar laju

Thursday, June 4, 2009

selamat pengantin baru


 Selamat pengantin baru buat jiran depan rumah aku....
biasalah dah depan rumah so... aku pun jenguk jugak lah kan.... sebagai jiran kita patut lah menjaga sesama kita,..... bukannya menjaga tepi kain jiran plak... tu tak elok kan....
meramaikan majlis gitu....
majlisnya dijalankan sebelah malam kira selepas sembahyang isya' la baru leh mula.... ramai sangat la yang datang... penuh serumah dengan pihak sebelah lelaki ja.... so aku duk kat luar ja la... gambar ni pun ambil melalui tingkap.....

selepas ja akad nikah per lagi masa untuk makan la.... best ...he he....
selepas tu.... kurang best... jeng... jeng....
masa untuk melapah daging..... untuk kenduri keesokan harinya..... lenguh la juga dibuatnya... tapi seronok sebab ramai yang tolong.... nak 'bekwoh' la katakan.... memang ah meriah/......


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Denaihati - Hidup Untuk Memberi

 Banner

EmailCash - Terima Duit Dengan Email

http://www.emailcashpro.com

Iklankan Perniagaan Anda Di Sini

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Penaja Bersama