klik atas

backlink

gambar laju

Sunday, June 14, 2009

Masa Penerbangan Dah Tiba


Pagi 12.06.2009 aku sekeluarga berangkat pergi ke Lapangan Terbang Sultan Mahmud (LTSM) untuk penghantaran adik aku ke umrah.... [ cam hantar barang la pulak bunyinya...] Alhamdulillah sudah sampai masanya dia pergi sana.... apa yang aku tak maklum kan lagi di sini... sebenarnya genap 2 minggu lepas pun adik bawah aku pun ade gak pergi umrah.... tapi kitaorang tak sempat hantar dan tidak berkesempatan jumpa kerana dia naik melalui penerbangan terus dari Kuala Lumpur.. Bukan melalui Kuala Terengganu lah kiranya. Jadi untuk adik aku yang sorang lagi ni.... dapatlah kitaorang hantar kerana penerbangannya dari Kuala Terengganu - Kuala Lumpur dan barulah ke destinasi..... Lambaian Kaabah memanggil manggil disana..... Bukan satu kebanggaan pun dapat pergi sana dan rasa rendah diri bagi aku kerana tidak dapat pergi sama... Rezeki masing-masing.....insyaAllah ... Dengan izin Allah jua Aku sekeluarga pula dapat menjejakkan kaki ke Tanah Suci ... insyaAllah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

WMA Masterclass

Lazada : Kedai Online

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Anak Pintar cerdas

Rahsia Bisnes SHOPEE Bersama Otai

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online