klik atas

backlink

gambar laju

Wednesday, May 8, 2013

lafazkan niat akhiri zaman bujangmu

lelaki: awak saye ade sesuatu nak bgitau kat awk secara jujur nie..
perempuan: ye.. apa dia awk??
lelaki: nie..
perempuan: eh!! cantik nya... awk nak kahwin dah ke???
lelaki: ye..
perempuan: sape pompuan tu?? boleh sye tau???..
lelaki: hm.....
perempuan: knape plak??
lelaki: sebenarnya.. sya ada sukakan pompuan tu.. tapi xtau dia suka ke tak kat sya ni..
perempuan: knape awk xbagitau je hasrat awk tu??
lelaki: sye takut dia tak trima...
perempuan: awk cube dulu soal trima ke tak itu kemudian...
lelaki: hm..
perempun: hm..
lelaki: awak.. sebenarnya sye nak bagi cincin nie kat awak...
perempuan: kat sye?? knape?? bukan awak kate awk suke kat pompuan tu ke??
lelaki: ye memg ada.. tapi yang sye maksud kan tu adalah awak...
perempuan: tapi kenapa???
lelaki: sebab dalam diam sya sukakan awak.. dalam diam sya cintakan awak.. dalam diam juga sya syngkan awk...
perempuan: tapi....
lelaki: awak.. sye ikhlas nak kahwin ngan awk.. bukan sebab ape... sebab cinta sye pada awak.. sye syangkan awak.. sye rindukan awak.. sye xnk kihilangan awak...
perempuan: tapi sye belum bersedia lagi... sye ada banyak perkara yang nak dibuat...
lelaki: hm.. xape la...
perempuan: uurrmm..
lelaki: xpe la awak... sye balik dulu la.. ada kerja nak buat sikit...
perempuan: ermm.. awak! betul ke awak ikhlas nak kawin nagn sya???
lelaki: kalau tak ikhlas sya tak lafaz dah depan awak... knape awak??
perempuan: sebenarnya sye pon sukakan awak.. tapi malu nak cakap pada awak..
kalau awak betul-betul ikhlas nak kawin ngan sye.. awak jumpa lah mak ayah sye bila awak ada masa... oklah.. sye balik dulu petang katrang kita jumpa lgi... assalamualaikum..
lelaki: waalaikumusalam.. ok nanti kita jumpa... (trima kasih awak... trima kasih Allah)


Anime4nz : jangan abaikan seseorang itu ikhlas untuk melamar kita..
kerana mungkin itu adalah kebahagiaan yang akan hadir dalam diri kita...
Allah itu Maha Besar.. Maha Mengetahui yang mana terbaik untuk Hamba-Hambanya... Restu Allah amat bermakna kepada Hambanya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Denaihati - Hidup Untuk Memberi

 Banner

EmailCash - Terima Duit Dengan Email

http://www.emailcashpro.com

Iklankan Perniagaan Anda Di Sini

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Penaja Bersama