klik atas

backlink

gambar laju

Saturday, March 23, 2013

Topup RM10 Tahan 1 Bulan

Tips Lawak - Cara-Cara Topup RM10 Boleh Tahan Sampai 1 Bulan


Org kata pakai line lagi save dari prepaid. Tapi korang mesti terperanjat dengan ape yang bakal aku citerkan ni. Top-up RM10 tapi boleh tahan sampai 1 bulan tak kira la kalau korang bergayut berape lama skalipun, hantar berape juta sms sekalipun...


Mungkin rezeki aku aritu, pergi la jumpa makcik bau2 bacang ngan aku, dia ajar camne nak crossing account, coz dia keje kat bahagian System Development Telecom. Kekadang aku tolong gak member terdekat topup, tapi amik untung sket aar..


Ok, secara simplenya aku terangkan kat korang, tapi INGAT JGN BUAT LEBIH DARI 3 KALI untuk 1 nombor, coz system akan auto detect dan batalkan nombor korang...


Timing nya, korang boleh topup pertengahan ujung bulan between 25hb ke atas dalam pukul 3am ke atas. Coz dalam tempoh ni, system akan diselenggara, so ada loop holes. Kene try and error...



1) Beli topup RM 10... gesek and ready.
2) Korang type < ** REC 10 >, then send to 09901
3) Tunggu reply, kat skrin akan kuar satu serial number 6 digit, korang salin tau.
4) Pastu korang type < ** REC 10 > <123456> masukkan 6 digit tadi, send 09902
5) Pastu diorang akan reply "insert ur topup num", so korang type 14 digit topup number yang korang beli contohnya; <01234567891023> send to 09903
6) Tak lama pastu diorang akan reply; "Ingat ni company opah kau yg punya? Masuk toilet pun kene bayar 20sen, ni kau nak topup 10 hengget nak pakai seumur idup plak!! banyak cantik muka kau"


hah.. tu aar, aku pun tak sangka diorang akan reply macam tu.. kecik ati aku..


kadang2 diorang reply lebih 'kesat' dari di atas dlm pelbagai bahasa, boleh menitik air mata beb..


p/s: kui..kui..kui..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

WMA Masterclass

Lazada : Kedai Online

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Anak Pintar cerdas

Rahsia Bisnes SHOPEE Bersama Otai

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online