klik atas

backlink

gambar laju

Saturday, June 18, 2011

Dato' Siti Nurhaliza dan 7 Artis Sertai Askar Wataniah!

Sekalung tahniah diucapkan kepada Dato' Siti Nurhaliza serta beberapa orang artis terkenal Malaysia yang terdiri daripada Shaheizy Sam, Intan Ladyana, Ana Raffali, David Teo, Aizat, Mohd. Nor Don serta pengacara rancangan Inspirasi Ramadhan iaitu Nurul Hidayah Ahmad Zahid Hamidi yang telah berbesar hati untuk menyertai rejimen askar wataniah. Bermula semalam, mereka telah menerima kelengkapan pakaian seragam sebagai simbolik menyertai Rejimen Askar Wataniah. Penyerahan uniform itu telah pun dilakukan oleh Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi di Kementerian Pertahanan.

Berikutan penyertaan itu, mereka dijadual menjalani latihan ketenteraan selama 39 jam namun tarikh bermulanya sesi latihan masih belum ditetapkan kerana bergantung kepada jadual masing-masing.

Tahniah untuk semua selebriti yang menyertai rejimen askar wataniah ini, dan sememangnya mereka memang patut dipuji kerana mungkin dengan cara ini lebih ramai lagi rakyat malaysia berminat untuk menyertai rejimen askar wataniah dan berbakti kepada negara tercinta.


Jom join facebook / askar wataniah
http://www.facebook.com/pages/Rejimen-512-Askar-Wataniah-Batalion-1/157912514262987

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

WMA Masterclass

Lazada : Kedai Online

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Anak Pintar cerdas

Rahsia Bisnes SHOPEE Bersama Otai

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online