klik atas

backlink

gambar laju

Saturday, April 9, 2011

Facebook Aku Di Godam

Baru-baru nie aku ada post artikel mengenai Facebook Di Ceroboh..... Tujuannya tak lain dan tak bukan hanyalah untuk memberitahu khabaran kepada korang semua yang akaun kita senang saja diceroboh kalau kita tak pertingkatkan kawalan keselamatan kita.

Tapi apakan daya, nak dijadikan cerita.... Tanggal Hari Khamis baru nie 7 hb April 2011, Naaaaaa tak semena-mena akaun facebook aku diceroboh orang.... Aku terpaksa melalui ROADBLOCK yang ketat untuk aku bukak semula akaun aku.... 2@ 3 kali jugak untuk aku lepasi ujian tu..... Dan alhamdulillah aku berjaya lepasi roadblock tersebut.... Fusssshhhhhh...

Ini adalah jasa akaun facebook isteriku..... Di mana aku berjaya masuk semula akaunku melaluinya dan mengingati semula keyword penting yang mungkin facebook bertanyakan aku untuk melepasi segala roadblock nanti....

Aku dapati pencerobohan dilakukan seseorang atau organisasi yang tak dikenali itu berasal dari NEGARA INDONESIA..... WAH..... Ini sudah melampau.... apa yang di cari di dalam akaun ku?..... Apa yang ingin di curinya?..... Bagus sangat ker buat kerja macam ini??????

Buat malu saja bila diketahui orang.... Buat malu saja kenalan lain yang tak semena-mena terkena piasan..... Bukan semua juga orang indonesia nie jahat..... tapi disebabkan nilai setitik inilah..... aku menjadi geram...... dan mungkin.... mungkin ada warga indonesia yang melayari blog aku tak merasa senang... Maaflah.... bukan anime4nz mahu bangkitkan kemarahan... tapi teguran buat semua agar kejadian ini tak akan terjadi lagi......

Apa yang korang patut lakukan sekarang.... Pertingkatkan Akaun Facebook Korang.... Ingati Keyword Keyword yang mungkin untuk lepasi roxblock facebook jika terkena dan tak mahu akaun anda hilang begitu sahaja... ( Hint : 1. Ingati Gambar dalam facebook anda termasuk gambar yang di tag oleh kawan anda ; Kalau dah rasa kawan ramai.... Kurang-kurangkan la gambar anda mulai sekarang... Kalau tak jenuh anda ingin mengingatinya)

MAKLUMAT ANDA PASTI BERHARGA JIKA PIHAK LUAR INGIN MENGAMBILNYA.....

So... Ayuh kawan-kawan diluar sana jangan sewenang-wenangnya dicerobohi cecacing-cecacing ini... pertingkatkan keselamatan...... Dan mungkin....Mungkin... Akaun anda sudah pun atau sedang DICEROBOHI Pihak Ketiga!!!!!!!

Pertingkatkan Sekarang Facebook Untuk Elak Serangan Musuh 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

WMA Masterclass

Lazada : Kedai Online

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Anak Pintar cerdas

Rahsia Bisnes SHOPEE Bersama Otai

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online