klik atas

backlink

gambar laju

Thursday, March 31, 2011

Tarian Poco-poco Haram??

IPOH – Tarian poco-poco yang popular sebagai aktiviti riadah dalam kalangan suri rumah dan penjawat awam ketika menghadiri kursus dan majlis keraian telah diputuskan sebagai haram oleh Jawatankuasa Fatwa Negeri Perak baru-baru ini.

Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria berkata, tarian tersebut diharamkan kerana ia mempunyai unsur kepercayaan agama lain iaitu Kristian selain pemujaan roh.

Kejadian Alam Asas Pemantapan Iman

Bencana alam yang melanda Jepun baru-baru ini menyemai titik keinsafan bahawa apabila Allah telah menetapkan sesuatu kejadian alam berlaku, maka tiada siapa pun yang dapat mengekangnya.

Bandar yang dibina bertahun-tahun selepas Perang Dunia Kedua hampir menjadi 'padang jarak padang tekukur' apabila dilanda gempa bumi dan gelombang tsunami yang kuat.

Pun begitu, dalam keadaan ramai rakyat Jepun yang masih trauma dengan kejadian itu, semangat meneruskan kehidupan seperti biasa dan bangkit daripada musibah ini adalah luar biasa.

Wednesday, March 30, 2011

Cara Masuk Gear Kereta


Tengoh - tengoh duk layan facebook tepat jam 12.25 hujan mula turun membasahi bumi terengganu lagi.... Kuat ngat ya nangis.... sapa la buat Tranung Sohor nangis ni weh....  jangang mai wat maksiat kat Tranung Sohor ni...

Apa aku nak pos hari nie.... godek sket..... erm.... aku tertarik pada satu pencarian dalam blog menjurus pada Cara Masuk Parking walhal carian asal adalah Cara Masuk Gear....So inspirasi anime4nz kali ini akan menanya khabar pokcik google perihal ini dan sudilah kiranya anda semua membacanya... mengomennya ... betulkannya... atau apa jer lah kehendak tuan puan budiman sekalian.

Tuesday, March 29, 2011

Berita Tsunami Terkini 29 Mac 2011

Pekerja nuklear diarah berpindah








GAMBAR menunjukkan loji jana kuasa nuklear Fukushima Daiichi di timur laut Jepun pada 23 Mac lalu.

TOKYO - Pihak berkuasa Jepun mengeluarkan pekerja-pekerja dari loji jana kuasa reaktor nuklear Fuskuhima Daiichi yang rosak selepas mengesan peningkatan bahan radiasi.
Pihak pengurusan syarikat Tokyo Electric Power Co (TEPCO) yang mengendalikan loji jana kuasa itu menyatakan, tahap radiasi dalam air di reaktor nombor dua loji tersebut melebihi 1,000 milisievert sejam jika dibandingkan dengan standard keselamatan kebangsaan iaitu hanya 250 milisievert setahun.
Agensi Perlindungan Keselamatan Amerika Syarikat menyatakan kesan radiasi sebanyak 1,000 millisievert sudah cukup untuk menyebabkan perdarahan dalam tubuh manusia.

Monday, March 28, 2011

Resolusi Konvensyen Transformasi Ekonomi Bumiputera

KUALA LUMPUR 27 Mac - Ekonomi bumiputera perlu dijadikan topik penting dalam agenda nasional dan bukan sekadar menjadi program serpihan.

Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali berkata, agenda ekonomi bumiputera juga seharusnya berpaksi kepada Perlembagaan Persekutuan.

"Sekarang kita tengok agenda ekonomi bumiputera ini sudah menjadi satu bentuk program serpihan di sebalik agenda yang lebih besar," katanya ketika berucap pada penutup Konvensyen Transformasi Ekonomi Bumiputera anjuran Perkasa di sini hari ini.

Konvensyen sehari bertemakan Jangan Tercicir dan Terpinggir itu dihadiri kira-kira 600 perwakilan daripada pelbagai pertubuhan bukan kerajaan (NGO), ahli akademik, politik dan pemimpin masyarakat seluruh negara.

Titik Gempa Hampiri Malaysia


Sunday, March 27, 2011

Malaysia 'Diserang' Tentera

Kuala Lumpur 'Diserang ' Tentera Darat

IBU kota Kuala Lumpur baru-baru ini bertukar menjadi 'medan perang' apabila bandar metropolitan itu 'diserang bertubi-tubi' oleh kereta kebal, kereta perisai, pelancar roket berganda ASTROSS, helikopter peninjau (LOH) dan pelbagai aset tempur Tentera Darat.

Keadaan itu mengejutkan ramai warga kota kerana selama ini, mereka begitu asing dengan deruan helikopter yang terbang rendah, 'serbuan' puluhan kereta kebal PT-91M selain bingit bunyi letupan dan tembakan daripada Unit Anti Keganasan, Grup Gerak Khas (GGK).

'Serbuan' tersebut yang bermula pada pukul 8 pagi hanya berakhir tiga jam kemudian apabila GGK berjaya 'mematahkan' tindakan pihak pengganas menawan sekumpulan rakyat Malaysia di dalam sebuah bas bagi tujuan 'mengugut' kerajaan yang dipilih secara sah.

Saturday, March 26, 2011

Malam Nuzul Al-Qur'an

SHEIKH al-Maraghi berkata: Surah al-Qadr termasuk surah Makkiyyah yang terdiri daripada lima ayat dan ia diturunkan selepas surah Abasa. Walaupun begitu, al-Dahhak berpendapat ia termasuk surah Madaniyyah, begitu juga apa yang dinyatakan oleh al-Waqidi bahawa surah al-Qadr ini adalah surah yang pertama diturunkan di kota Madinah.

Hubungan surah ini dengan surah al-'Alaq yang terdahulu: surah al-'Alaq, Tuhan memerintahkan nabi SAW membaca al-Quran dengan menyebut nama Tuhan yang mencipta kemudian menyebut nama Zat yang mengajar manusia sesuatu yang tidak diketahui.

Dalam surah ini, Allah SWT menerangkan penurunan al-Quran dan kepentingannya.
Surah ini juga menerangkan bahawa al-Quran diturunkan pada suatu malam yang bersifat agung dan sempurna.

Friday, March 25, 2011

Hukum Berkabung

Anime4nz kali ini cuba memahami dan mengetahui mengenai status berkabung nie... dan terjumpa beberapa artikel dan forum yang membincangkan hal ini.... sampai ader yang kena saman jika tak patuhi arahan pemakaian berkabung.... betul ker??

Terbaru. Peristiwa kemangkatan bonda Yang di-Pertuan Agong, Tengku Ampuan Bariah Sultan Hisamuddin Alam Shah., Terengganu dalam tempoh berkabung 40 hari. 

Tatacara pemakaian semasa tempoh perkabungan perlu lahir daripada semangat tulus ikhlas. dan pekeliling jabatan dah dikeluarkan agar pemakaian dipatuhi dan orang ramai juga digalakkan mengzahirkan peristiwa ini.

Thursday, March 24, 2011

Planet Baru

Mitos Nibiru

DAKWAAN dan hipotesis mengenai penemuan dan fenomena di angkasa menjadikan bidang astronomi dan astrofizik begitu unik dan penuh dengan misteri.
Bayangkan, dengan banyaknya objek di ruang angkasa dan timbulnya pelbagai macam andaian kewujudan hidupan lain, mendorong kepada kajian yang lebih teliti menggunakan peralatan yang canggih dan sensitif.
Sebab itu sebarang penemuan 'planet' atau fenomena angkasa menimbulkan perdebatan yang menarik.

Garis panduan tentukan benar-benar layak boleh meminjam suku ketiga ini

KUALA LUMPUR 23 Mac – Bank Negara Malaysia (BNM) akan memperkenalkan garis panduan pemberian pinjaman yang baharu pada suku ketiga tahun yang memastikan hanya pemohon didapati benar-benar layak dan wajar mendapatnya.

Gabenor Bank Negara, Tan Sri Zeti Akhtar Aziz berkata, garis panduan itu bertujuan melindungi kemampanan sektor isi rumah dengan memperkenalkan strategi-strategi yang lebih komprehensif.

Pengenalannya bertujuan menanam sikap bertanggung jawab institusi perbankan dalam memberikan pinjaman kepada pelanggan runcit tetapi ia bukan bermakna memperketatkan keupayaan mereka memberikan pinjaman mereka.

Import alat ganti terpakai diharamkan

KUALA LUMPUR 23 Mac - Kerajaan akan mengharamkan pengimportan barangan alat ganti dan komponen kereta terpakai secara berperingkat-peringkat mulai 1 Jun depan bagi melindungi industri tempatan dan memelihara keselamatan pemandu

Ketua Setiausaha Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Datuk Rebecca Fatima Sta Maria berkata, bagi fasa pertama, empat alat ganti dan komponen import yang dikategorikan paling kritikal menjejaskan industri akan diharamkan.

Misteri Datuk T Terbongkar

'Datuk T' Kumpulan 3 Sahabat

MISTERI siapa Datuk T yang merujuk tiga sahabat yang membuat pendedahan rakaman video seks seorang lelaki didakwa pemimpin pembangkang dengan wanita dipercayai pelacur dari China pada 21 Februari lalu di sebuah hotel di Kuala Lumpur terdedah semalam.

Wednesday, March 23, 2011

Majalah Niaga Edisi #16

Alhamdulillah saya baru jer selesai mendownload Majalah Niaga Edisi #16.
Jom saya kongsikan bersama-sama pembaca budiman di blog anime4nz nie pula.
Majalah Niaga nie bernafas baru semenjak dua bulan lepas, so mungkin kita tertinggal la sikit ceritanya. So bagi menambahkan rencah ratus produktiviti, e-Majalah Niaga kembali lagi dengan edisi #16 sekaligus mengubat kerinduan para pembaca dengan e-Majalah IM sebelum ini.

Tuesday, March 22, 2011

Kedai Prepaid

Di akui perniagaan telekomunikasi kini menjadi perniagaan yang sangat menguntungkan. Anda pasti banyak melihat rancangan-rancangan yang menggunakan sistem Undian SMS, langganan SMS (contoh: type CINTA dan hantar ker bla.. bla.. bla... untuk mendapat tips-tips bercinta) dan berbagai lagi. Dan selama ini, kita hanya menjadi pengguna yang dimanipulasikan oleh syarikat-syarikat besar untuk mengaut keuntungan jutaan ringgit. Kenapa tidak kita sama-sama memperoleh manfaat dari senario ini?

Botol Susu Bayi

Saya salah seorang dari berjuta pengguna yang menggunakan botol susu. bukan untuk diri sendiri tapi untuk anak-anak kita sendiri. Dari kecil kita berikan mereka gunakan untuk menyusu tanpa kita sedari botol itu memberi kesan jangka panjang. Baru-baru ini kita dikejutkan pula dengan pengistiharan penggunaan botol plastik diharamkan. Walhal benda ini dah lama diwawarkan tapi tidak dibangkitkan di dada-dada akhbar. So apa lagi, jom anime4nz menyelami botol yang anda gunakan itu, lawati juga info di Keluarga Avail. Bahaya atau tidak? TINDAKAN!!... terpulang pada pembaca budiman.... Ingatilah dan jagalah warisan kita di masa depan....

Botol Susu Bayi Polikarbonat tidak selamat untuk digunakan kerana mengandungi Bisphenol A (BPA). Apa itu BPA? Kenapa BPA itu boleh membahayakan bayi? Bagaimana mahu mengecam botol susu polikarbonat itu? Apa yang perlu dilakukan pada botol susu bayi yang mengandungi BPA?

Monday, March 21, 2011

Kedudukan Bulan Paling Rapat Dengan Bumi

ENGLAND - Buat pertama kali sejak tahun 1992, bulan yang besar (super moon) dapat dilihat pada titik kedudukan paling rapat antara bumi dan bulan di menara St. Michael di Glastonbury, England, lapor sebuah akhbar semalam.

Kelihatan beberapa pengunjung sedang berdiri berdekatan menara itu untuk melihat bulan yang hanya dapat dilihat selepas dua dekad lalu.

Fenomena tersebut berlaku apabila bulan berada sangat rapat dengan bumi daripada kebiasaannya. Ketika itu, bulan akan kelihatan sangat terang dan bercahaya. - Agensi

Saturday, March 19, 2011

Supermoon 2011

Apa Terjadi Hari Ini, 19 Mac 2011??

Mungkin korang sudah mengetahuinya, sudah membacanya, tapi pasti masih ramai juga yang belum tahu sesuatu akan berlaku kepada bumi pada hari 19 Mac 2011 (hari ini) ini. Apa yang bakal berlaku kepada bumi pada malam ini ? 

Apa yang akan berlaku pada 19 Mac 2011 ialah fenomena luar biasa yang dikenali sebagai ‘Supermoon’. Supermoon berlaku apabila bulan berada sangat dekat dengan bumi. Ia menyebabkan bulan kelihatan cukup besar dan dianggarkan 30% sehingga 50% lebih besar daripada yang lazim dilihat apabila bulan mengambang.

Tuesday, March 15, 2011

Paksi Bumi Berubah Akibat Gegaran Di Jepun - Kehancuran Bumi Pasti Tiba Bila Sampai Masanya

Paksi Bumi Berubah lagi - Tsunami Penyebabnya

Jom saya kongsikan dari sumber bolg.wartashubhi  kedalam anime4nz nih pula.  Bila gempa mula menggegar, tsunami mula mengganas, Kepulauan Jepun menjadi mangsa.. Jom amik dan dengar sedikit fakta tentang kejadian gempa kuat yang melanda jepun hari jumaat lalu. Antara perkara hebat yang berlaku adalah :

ANTARA CINTA DAN PERSAHABATAN

Andainya diberi pilihan untuk memilih diantara kedua-duanya, akan kupilih kedua-duanya sekali. Kerana bagiku ianya sangat penting dan bernilai dalam hidupku.

Monday, March 14, 2011

UFO di Tsunami Jepun

Tokyo - Satu angkatan cahaya objek terbang tidak dikenali (UFO) dilihat dekat Gunung Fuji sebelum gempa bumi kuat berlaku di timur laut Jepun pada Jumaat lalu, laport laman Allnewsweb.com kelmarin.

Imej UFO itu dilihat kira-kira seminggu lalu dan ia disiarkan di laman web YouTube.

http://www.youtube.com/watch?v=44Zp_lJRlKU

Sebelum kemunculan cahaya itu dirakamkan, beberapa saksi turut merakamkan kelibat UFO lain di Jepun.

Gunung Fuji terletak lebih 300 kilometer dari pusat gempa bumi bawah laut yang kuat di timur laut Jepun pada Jumaat lalu -Agensi


Ingin Tahu Kenapa Paksi Boleh Berubah??

Gajet Perang Masa Hadapan

SELAMAT menyambut Hari Tentera Darat kepada seluruh anggota Angkatan Tentera Malaysia yang disambut pada 1 Mac lepas.

Sempena sambutan itu, satu pameran dan perarakan secara besar-besaran telah diadakan di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur untuk memberi peluang kepada rakyat mengenali lebih dekat dengan pasukan anggota keselamatan negara.

Filem Animasi Rango - Sesumpah yang Dramatik

SELEPAS mengikat penonton dengan rangkaian filem The Pirates Of The Caribbean yang berjaya mencatat kutipan berbilion ringgit, Gor Verbinski kembali dengan animasi pertama garapannya, Rango.

Mengekalkan pelakon kegemarannya, Johnny Depp sebagai teraju animasi berdurasi satu jam 48 minit ini, Verbinski berjaya menampilkan satu lagi karakter yang berpotensi memikat jiwa pengikut setia karyanya.

Sunday, March 13, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa mencabar Yusry

PEMBIKINAN filem Hikayat Merong Mahawangsa memberikan cabaran besar kepada pengarahnya, Yusry Abdul Halim hingga ke peringkat mahu menarik diri daripada meneruskan penggambaran filem tersebut.

Menurut Yusry, banyak detik-detik yang mencemaskan berlaku semasa penggambaran yang mengancam nyawa pekerja produksi dan ini memang mencemaskan.

Kini jerih dan perit Yusry menghasilkan filem kedua arahannya memberikan hasil yang memberangsangkan selepas melalui banyak cabaran.

Saturday, March 12, 2011

Berita Tsunami 12 Mac 2011


Mungkingkah Bumi di hampiri Bulan pencetusnya???

 

Gempa bumi di Jepun mengemparkan kita 2 @ 3 hari ini. Kekadang tak tidur malam bagi yang tinggal di kawasan pantai. Mungkin nostalgia tsunami lepas masih terpahat lagi. anime4nz sekali lagi mengajak pembaca sekalian mengetahui berita lanjut di sini. sekadar berkongsi 

 

Friday, March 11, 2011

Amaran Tsunami!! Jauhi aktiviti di Pantai

Amaran berjaga-jaga!!!

Kemungkinan TSUNAMI melanda.  

TOLONG JAUHI KAWASAN PANTAI.!!!!


Bulan Dekati Bumi. 19 Mac 2011 ada Bencana??

WASHINGTON (Berita SuaraMedia) - Dongakkan kepala Anda ke arah langit malam, Sabtu 19 Mac 2011 akan datang.Jika langit tidak mendung, akan terlihat kelibat Bulan lain dari kebiasaannya.

Satelit Bumi itu akan nampak lebih besar. Di malam itu, Bulan akan berada dalam jarak terdekat dengan Bumi sejak tahun 1993, 18 tahun yang lalu. bulan akan berjarak 356.577 kilometer dari Bumi

Thursday, March 10, 2011

Sajok Loghat Tranung - Guane Gamok Orang Kiter

Guane gamok orang Tranung kite
(Apa khabar orang Terengganu Kita)
Arak-arak se’gor megor
(Harap-harap segar bugar)
Dok kemama lagi
(Tidak lalai lagi)

MillatFacebook saingi Facebook

MillatFacebook optimis mampu saingi Facebook

MillatFacebook atau mFacebook (MFB) mungkin bakal menyaingi rangkaian sosial Facebook yang memungkinkan anggotanya untuk berinteraksi dan berkomunikasi antara anggota dari seluruh dunia.

MillatFacebook adalah laman sesawang sosial Pakistan yang pertama dicipta sekumpulan anak muda profesional di bidang IT di kota Lahore pada 30 Mei 2010.

Wednesday, March 9, 2011

Skim Rumah Pertamaku Dilancar

Pendapatan
Kurang RM 3,000.00 Sebulan

Layak Pinjam
100%

Bagi Rumah RM 100,0000.00
hingga RM 220,000.00

Cara Masuk Parkir Automatik di Jalan Batas Baru, Kuala Terengganu

Di atas permintaan dan sokongan anda semua, aku kan cuba ceritakan dan sekaligus mengajar anda dalam anime4nz nie macamana cara nak memasuki parking autamatik 'Rotary Type' kat Jalan batas Baru, Kuala Terengganu nie.

Sebelum nie aku dah ceritakan serba sedikit mengenai Sistem Parking Automatik 'Rotary Type' di Bandar Kuala Terengganu yang mana ianya hanya satu seadanya di Malaysia setakat ini. Memang wajar Kerajaan Negeri meluluskan pembinaan parking automatik ini supaya nisbah parking yang kekurangan di negeri ini dapat membantu rakyat terengganu khususnya dan orang luar amnya.

Tuesday, March 8, 2011

Dedah rahsia pertahanan negara, gugat kredibiliti ATM

KUALA LUMPUR 7 Mac – Pendedahan maklumat berhubung keupayaan pertahanan negara akan menggugat kredibiliti negara dan Angkatan Tentera Malaysia (ATM) serta mendedahkan aspek keselamatan dan rahsia negara kepada pelbagai ancaman seperti jenayah, tohmahan dan fitnah.

Pensyarah Kanan Fakulti Pengajian dan Pengurusan Pertahanan, Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM), Mohd. Izani Mohd. Zain berkata, keupayaan pertahanan negara adalah rahsia yang perlu dipertahankan oleh setiap lapisan warga Malaysia yang mempunyai akses terhadapnya.

Imtiaz jayakan Program Tadarus al-Quran

KUALA TERENGGANU 7 Mac - Sempena musim cuti sekolah pertengahan bulan ini, Radio Malaysia Terengganu (TFM) akan menganjurkan program Tadarus al-Quran yang bermula 13 Mac depan. 

Filem animasi Rango terlaris

LOS ANGELES 7 Mac - Filem animasi Rango dibintangi oleh Johnny Deep yang mengisahkan seekor sumpah-sumpah menjadi syerif untuk membersihkan pekan Dirt menduduki tangga teratas dan terlaris carta box office Amerika Utara semalam, dengan mencatat jualan tiket sebanyak AS$38 juta (RM115 juta).

Sunday, March 6, 2011

Apple iPad 2 Terbaru

Apple iPad 2 baru saja dilancarkan oleh Steve Job, orang kuat syarikat gergasi Apple. Seperti yang diketahui, iPad 2 telah ditokok tambah dengan elemen-elemen yang baru terhadap gajet paling popular sekarang iaitu Apple iPad 2. Kegilaan gajet terbaru ini mesti tercari-cari apa yang telah digodam iPad 2 ini menjadikannya lebih banyak kelebihan dari segi perfomance, processor dan fungsi menarik yang terkandung disebalik iPad 2 ini.

Spesifikasi iPad 2 terbaru adalah

Landskap Makanan

Gubahan Ajaib Dari Makanan
anime4nz : Landskap Fantasi ;sayur brocoli, roti & rumpai laut


KREATIVITI mampu menukarkan apa sahaja kepada sesuatu yang menarik. Di London, seorang jurugambar membuktikan makanan bukan sekadar bahan untuk mengisi perut tetapi mampu dijadikan hasil seni animasi yang menakjubkan.

Thursday, March 3, 2011

Kempen ChurpChurp

Tentu anda dah tahu pasal ChurpChurp si  burung biru bersama buih tu kan....So sekarang ni anime4nz teruskan dengan kempen dari churpchurp nie pulak.

1. Kempen dari ChurpChurp. Kempen terbaru hari ini. Daftar sekarang anda dapat ganjaran berganda. Hanya invite kengkawan anda dapat ganjaran. Mari kita ramaikan kawan-kawan dan ramaikan komuniti churpchurp ni pulak.


Wednesday, March 2, 2011

Artis Reka Wajah Manusia 5,300 Tahun Lalu

BOLZANO, Itali - Dua artis menggunakan animasi imej tiga dimensi (3D) untuk menghasilkan wajah manusia zaman ais yang berusia 5,300 tahun.

Ia dihasilkan berdasarkan satu mayat lelaki yang beku dengan wajahnya mengalami keretakan menyebabkan sukar untuk mengenal pasti bentuk rupanya yang sebenar.

Model wajah manusia itu dihasilkan oleh dua artis dari Belanda, Alfons dan Adrie Kennis.

Hari Ulang Tahun Tentera Darat Ke 78

KUALA LUMPUR: 1 Angkatan : Tetap Gagah Tetap Setia, itulah slogan sempena Hari Ulang Tahun Tentera Darat Ke-78. Slogan tersebut secara rasminya diisthiharkan semasa Acara Perbarisan Pembaca Perutusan Hari Ulang Tahun Tentera Ke-78 yang disempurnakan oleh Panglima Tentera Darat (PTD), Jeneral Dato’ Sri Zulkifeli bin Mohd Zin di Dataran Panglima Tentera Darat, Kem Perdana Sungai Besi, Kuala Lumpur.

Tuesday, March 1, 2011

Bertawassul dengan Hak Para Nabi

Kali nie anime4nz mahu mengupas satu persoalan atau perbahasan tentang isu tawassul, suatu persoalan yang boleh menjadi punca kekeliruan dalam masyarakat.

Penentangan sesetengah pihak terhadap tawassul boleh menjerumuskan mereka kepada sikap merendah-rendah kemuliaan dan kelebihan yang ada pada diri Rasulullah SAW dan para ulama pewaris baginda. Ini bukannya suatu kegelinciran yang kecil.

Oleh itu, wajarlah kita menghabiskan sedutan tentang perbahasan isu ini dari kitab Mafahim karya al-Allamah al-Muhaddith Dr. Sayyid Muhammad bin Sayyid 'Alawi al-Maliki.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Denaihati - Hidup Untuk Memberi

 Banner

EmailCash - Terima Duit Dengan Email

http://www.emailcashpro.com

Iklankan Perniagaan Anda Di Sini

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Penaja Bersama