klik atas

backlink

gambar laju

Monday, November 15, 2010

Cara guna video

Nak letak apa ya dalam blog kali nie.... Abih perah otok.... Ada cadangan dok ????

Nak masuk se abad doh aku berkecimpung dalam blog ni..... hampir setahun aaa..... barabad tu..... koya guh.... har har....

Ada sesapa tak pandai guna video..... tengok video.... contohnya video You tube... lening ramai doh awok-awok sakan tengok citer pendek2 kat you tube.... kat blog ni apatah lagi kan.... pahtu tentu ader gok pengalaman tengok video tersekat-sekat.... kalu bab internet lambat tu... tak dapat la eden nak nolong.....



Cara paling senang sekali bila kita start tengok video tu... kita klik pause sekejab..... tunggu lebih kurang seminit dua.... (*perasan tak bar bawah hok kita pause tadi masih bergerak laju....... biar ya jalan sampai tengah-tengah) pah tu klik ar play semula..... pasti lancar jer video kita tu.....
Selamat menonton..... bye....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Denaihati - Hidup Untuk Memberi

 Banner

EmailCash - Terima Duit Dengan Email

http://www.emailcashpro.com

Iklankan Perniagaan Anda Di Sini

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Penaja Bersama