klik atas

backlink

gambar laju

Saturday, August 21, 2010

Puasa 10

Dah masuk bulan posa ya...
per lagi memang dah masuk bulan posa...
setakat nie tak miss lagi zahur... walaupun kadang2 lambat bangun.... walau ku kunci penggera .... tak kedengaran jugak.... nak kena gerak jugak... bangun jer... baru la penggera berbunyi... alahai..... hebat lagi suara manuasia.... boleh terus bangkit.....

aktiviti b ulan posa.... erm.... petang petang lo ni ku jual main-main kat depan rumah.... ader ker kuih 'main;main' har har......
tolong keluarga sket petang petang wak galok tunggu bukak posa... balik keja aku terus bukak kedai... biasanya kul 5 - waktu buka.....
best la jugak....
menu utama : Air Katira.... per tu.... Air ni asal nya boleh dikatakan dari johor..... orang-orang johor tahu ker pasal ni... entahla....
air asli dari johor hok aku jual... still warna putih dier.... warna susu....

tapi la ni orang-orang baru dah upgrade dier punya taste..... kat terengganu pun.... dah banyak demand... tak nak yang asli..... dah banyak sangat perisa lain... siap kaler hijau... perisa pandan.... pelbagai perisa pun ader....
tapi hok ku jual still lagi yang asli... warna putih...
harga... murah beng orang ganu kater...
RM 1.00 saja....
mana nak dapat... he he.....lagipun aku jual bulan posa jer.... hari lain... kalu adee keraian kat umah ... wak minum biasa biasa ajer....
banyak dah ku citer pasal air katira ni kan... menu lain takder ker....
ader.... ikan keli percik ngan ayam percik..... tu ajer ..... selebihnya... sampingan jer la...
kalu ader nak tanya pasal air katira ni bolehla tanya..... boleh gak bukak pasal air katira ni aja..... har har.... amacam

3 comments:

  1. hmm nak resepi air katira tuh buleh ke... hehe
    kena caj RM1 gak ker...huhuu

    ReplyDelete
  2. beres ajer..... sila salin resepi ya... he he

    ReplyDelete
  3. Dapatkan Menu Air Katira Asli anda sekarang....
    Pasti ader kelainan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Denaihati - Hidup Untuk Memberi

 Banner

EmailCash - Terima Duit Dengan Email

http://www.emailcashpro.com

Iklankan Perniagaan Anda Di Sini

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Penaja Bersama