klik atas

backlink

gambar laju

Sunday, February 7, 2010

Derma Darah

Yes....... Bederma darah jugek aku akhirnya.........
lasst dulu tahun sebelum 2000 dah gie sekali kat hospital besar, kuala terengganu tapi masa tu.... darah tak cukup umur... ha ha... dok tor cakap cukup cukup untuk diri sendiri je.... tak yah derma lagi laa... tapi bedal jugak telor separuh masak 4 biji sana....
Ingatkan bila sekali tak cukup , tak cukup selamanya la kan.... apa punya fikiran la.....
Hari jumaat baru ni....5.02.2010 ada program derma darah... aku gie la... kawan kawan pun gie jugak....... test , cek... semua clear... maknanya aku boleh menjadi penderma...... yes..........
Alkisahnya kena kat aku.... misi saloh cocok aku punya urat daroh daa.... {darah tak kuar laju dang 1/2 pek} buat pe nak marah.... kita memang nak bagi darah kat orang kang.... misi tak puas hati dicocok kali kedua kat tangan kiri aku.... boleh penuh pek..... jadi kes aku ari tu... 1 1/2pek.....darah banyak tul......( harap ianya dapat membantu sesiapa yang memerlukan) kiri kanan kena... hari nie pun masih terasa lagi....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Denaihati - Hidup Untuk Memberi

 Banner

EmailCash - Terima Duit Dengan Email

http://www.emailcashpro.com

Iklankan Perniagaan Anda Di Sini

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Penaja Bersama