klik atas

backlink

gambar laju

Wednesday, December 9, 2009

ULAR Masuk Rumah!!!

Semalam Bini aku terkezut gak.... tergamam pun ada... yang pasti takutt..... ternampak ular melingkar kat bilik air... (masuk ikut celah atap menetap kat dalam situ.... tempat port dia sebelum nih ke.... hisss)
Apalagi haku suruh dia gie mandi kat bilik mandi lain la.... aku tolong ar usha usha.... Aku cecuba gertak dia dulu.... 'ja'uh dari rumah bukan tempat mung sini'... syoh! jangan duk buat kacau sini....
[mana tahu ular lain pula jadinya] makin ke dalam duduknya ular tu... tak mahu juga lari lari.... Geram dibuatnya.... maaf la ular ya... aku gie ambil Ricsect Nyamuk aku sembur kat lubang hok mane haku nampak ular tadi ada duduk.... Tapi takder tindak balas... MAMPUS dah ker..... Aku mandi cam biasa... anak haku duk tanya macam macam... PAPA buat apa tu... PAPA buat apa tu..... Haku bagitahu ... Gie ar jaga adek nun... Gi tengok TV nun... PAPA ada keja sket..... kotor sini... tak bagitahu hal sebenar.... kut dia makin mendekat kat haku ... bahaya bagi dia.....
Lepas siap semua...... hati rasa tak sedap lagi..... aku try gie tilik kat lubang lagi..... aii.... cam ada buat donno lagi jah dalam tuh....
MAi akal.. BANCUH air Serai WAngi (bacaan ..semut tikus lari kalu bau serai wangi nih).... aku sembur kat ada ular tu..... Aku gie pakai pakaian tebal.... baju CELORENG siap..... sampai kat bilik air.... uihsss ular tur dah keluar melingkar kat lampu sebelah luar..... memang berkesan serai wangi tadi.... Ular Pucuk.... wana hijau atas.. belang belang hitam bawah...cam ular lidi....Panjang betul... betul ke ek??? Apa lagi aku tangkap ekor dia cam penangkap ular jah.... beraninya haku..... [bini haku duk jerit.... Abe jangan ar main ular tu] takutt.... .... Pakai baju keselematan dah kan.... Haku pusing pusing kan ular tu.... CAM GASING DAA....... pah tu terus campak ular tu melalui tingkap ....... Abis cerita.... Lega dah........ TAk yah runsing runsing lagi... dah buang jauh-jauh dah......
Turun gie dapur makan nasi.... masak
"belut" bess........ tak ingat dah pasal ular tu.... {walaupun kisah tu cam ter teringat biler makan belut}.... ha ha...... wak senyap ja.... kalu tak tak termakan nasi tu karang...... he he....

2 comments:

  1. heheheh.lawok.mu terrer sungguh.

    ReplyDelete
  2. Dok lawok sket nie geng....
    Ini betul betul...... Aduhai.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Denaihati - Hidup Untuk Memberi

 Banner

EmailCash - Terima Duit Dengan Email

http://www.emailcashpro.com

Iklankan Perniagaan Anda Di Sini

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Penaja Bersama