klik atas

backlink

gambar laju

Tuesday, December 1, 2009

Selamat Hari Raya Korban

Alhamdulillah ....
Sudah berlalu Hari Raya Qurban pada 27 - 28hb november 2009 baru-baru nih....
Jatuh pula hari jumaat...... terkejor kejor ngan sembahyang jumaat.....
tahun nih pula giliran kg bini haku.....so cuti sehari hari khamis..... terus balik petang rabu lagi.... leh rehat sari sebelum raya..... buat persiapan.... Lagipun ambil sebahagian 1/7 untuk buat akiqah anak kedua baru-baru nih..... Nur Firzanah binti Mohd Khairunnaim.... Papa mama buat akiqah untuk mu sayangku..... Untuk bahagian perempuan satu bahagian sahaja kan.... so buat kat kampung ... kos kurang sket .. tak la mahal sangat berbanding ngan sebelah sini....

Pagi hari raya berlaku satu peristiwa.... hampir hampir la jugak terlepas sembahyang raya... cos terlewat pergi masjid... sampai saja dah nak masuk rakaat kedua.... terus satu lagi masjid.... dah baca khutbah kedua.... huuuu... zooommm.... terus kedepan jumpa masjid.... belum dimulai lagi... masih bertasbih..... Alhamdulillah ...sempat jua..... (Rupanya Imam masjid pula lambat datang... patut la sempat... rezeki ) Syukur pada - NYA.


Masa untuk beraksi.....

Pakat likung reramai jerat lembu.... ho ho.... jadi hero kg haku kali ni... tu... duk depan sekali berkas lembu..... naik semangat pagi ni.... yang lain semua duk tepi...... biar haku sorang je gi berkas.....pegang tali kuat kuat yang belakang tu... karang tak pasal pasal melambung haku TERBANG>>>>>


Akhirnya usaha sesama .... apa yang penting KERJASAMA.... membuahkan hasil.... lembu dapat dijinakkan.... Sang lembu sudah pun diberkas tunggu untuk disembelih... selesai satu qurban...... untukmu anakku..... hanya untukmu.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Denaihati - Hidup Untuk Memberi

 Banner

EmailCash - Terima Duit Dengan Email

http://www.emailcashpro.com

Iklankan Perniagaan Anda Di Sini

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Penaja Bersama