klik atas

backlink

gambar laju

Monday, September 14, 2009

Paku 2 inci setengah


Satu pengalaman bagi kereta aku pada pagi ahad...... Kereta aku mengalami kebocoran tayar di depan Hospital Besar Kuala Terengganu. Satu kerja pula aku tukar tayar spare ..... Lepas balik dari kerja baru leh gi tukar tayar kat kedai tayar...... Cek punya cek... Pergh.... Elok ja paku 2 inci setengah terbenam dalam tayar aku.... patutla bocor... bila lagi la terkena aku pun tak perasan... nak kata masa aku bawa memang tak lari sedikit pun.... lagipun tayar belakang aku yang kena....
Pikir punya pikir .... semalam memang aku gi jalan jauh... ke Rantau Panjang... Siap masuk dalam sempadan siam jauh ke dalam....[adakah masa di sana lagi terkena] punah la tayar aku lagu tu.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

WMA Masterclass

Lazada : Kedai Online

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Anak Pintar cerdas

Rahsia Bisnes SHOPEE Bersama Otai

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online