klik atas

backlink

gambar laju

Friday, August 28, 2009

Puasanya Aku

Dah seharian kat pejabat hari nie.....
rasa tak sihat badan... lemah semacam jer.... takder mood nak wak keja....
tapi tangan still jugaak keja.... dah tugas... nanti terbelengkalai lak....
mari selesema time-time cam nie.... risau gak berada dalam musim virus bercambah ni......
apapun itu terserah pada Allah.... semoga diriku, keluargaku dan semua orang yang membaca blog aku ni diberi kesihatan dan moga dijauhi penyakit yang memudaratkan diri..... AMIN...

Monday, August 24, 2009

Selamat Berpuasa Bagi Umat Islam

Salam untuk semua...... SELAMAT BERPUASA....... Dah 3 hari kita berada dalam bulan yang berkah ini..... sekejab ja masa berlalu.... Bulan ini pasti ditunggu bagi umat islam seluruh dunia.... bulan untuk mengabdikan diri pada yang ESA.... pintu taubat sentiasa terbuka.... Carilah satu malam yang lebih baik dari seribu bulan dalam bulan ini..... malam 'lailatul Qadar'.....

Saturday, August 8, 2009

TYRON Flat Tyre Protection

"Tyron Flat Tyre Protection System is a simple and effective solution to the convenience (or danger) of your tyre's underinflation, punture or blowout. Tyron can help assist in the ability to proceed on to a safer location in which to service the tyre problem."

Itu ja yang dapat aku simpulkan di sini... bila mana aku balik dari pelancaran nya petang tadi di Pantai Batu Burok, Kuala Terengganu. Satu lagi teknologi terbaru yang didatangkan dari uk untuk pengguna Malaysia..... Untuk keselamatan pengguna jalan raya. Bagus juga produk nih.... tapi kos dia ni baru lagi kan mahal la sikit.... tapi tak la beban sangat kut... anggaran dalam RM2,000.00 ja sebuah kereta...(RM500.00 X 4 tyre)..

Sunday, August 2, 2009

Ribut Hujan melanda Rumah Ku

Pagi semalam baru ja naik atas bumbung baiki atap yang sebelum ni bocor....
baiki la sikit sebanyak.... malam tu rupanya dah boleh test bocor ke tak.... hu hu....
Semalam hujan mencurah-cuarah... Lebat pula tu.... beserta ngan angin ribut....
Atap yang aku tambung pagi tu... kira okey la (dah tak bocor sebelah bawah)....
Yang jadi masalahnya.... bilik aku yang kena..., basah habis... tidur kat luar aku semalaman... ha ha... dugaan dugaan...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Denaihati - Hidup Untuk Memberi

 Banner

EmailCash - Terima Duit Dengan Email

http://www.emailcashpro.com

Iklankan Perniagaan Anda Di Sini

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Penaja Bersama