klik atas

backlink

gambar laju

Friday, June 26, 2009

panazz nya ari ni

Masuk ari ni dah tiga hari aku di bandar kemaman.... ari ni rasa bahang panaz makin kuat terasa. aper pun.. tengah panah panah diberi arahan amik gambar projek pejabat aku di bukit kuang... mari pembeli bukit kuang .....bagi ceramah sepanjang panjang nya... pasal apa amik gambar.... siap bagi warning jangan amik gambar...... kena la aku dan kawan aku sepejabat 2 orang panjang lebar kena terang ... sebab sebab aper..... dok jadi maner la keja kami ari ni... balik bodo ja ari ni.... kasihan adik aku sorang... yang aku bawa... dah la tak tahu apa- apa tapi kena juga tempiasnya.... hu hu... minta maaf ya.. ikhlas dari abang.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

WMA Masterclass

Lazada : Kedai Online

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Anak Pintar cerdas

Rahsia Bisnes SHOPEE Bersama Otai

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online