klik atas

backlink

gambar laju

Sunday, June 28, 2009

Motor Racing Mat Rempit


Pegh.... kretifnya ciptaan mamat nih.... dah lulus sirim ker..... ??? Tu salah satu soalan bila aku gi di salah sebuah gerai Ekspo Padang Astaka, Kemaman. Rupanya tu gambar motor mat rempit.... disita masa tengoh syok merempit oleh JPJ...... Di Kuala Terengganu pulak tu.... (kalau tak silap kawasan wakaf tapai.... dekat ngan Balai Bomba tu rasanya).... info ni pun aku dapat setelah dibagitau oleh pegawai bertugas di situ.... Kretif juga warga orang melayu kuala terengganu ni weh.... awok-awok muda pulak tu....... tak nak komen la sebab aper diorang jadi lagu ni.... mungkin bagi mereka satu kepuasan bila dapat buat macamtu.... satu kebanggaan.... Harap-harap diorang buat benda yang lebih berfaedah... untuk diri sendiri bangsa dan agama....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Denaihati - Hidup Untuk Memberi

 Banner

EmailCash - Terima Duit Dengan Email

http://www.emailcashpro.com

Iklankan Perniagaan Anda Di Sini

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Penaja Bersama