klik atas

backlink

gambar laju

Tuesday, June 16, 2009

Mesyuarat KOPERASI


Masa untuk bermesyuarat..... Mesyuarat Agung Tahunan KOPERASI yang aku masuk bowoh pejabat aku....Aku percaya dah ramai pun tahu kewujudan KOPERASI ni... cuma jalan tak jalan ja... Mari aku bagitau sikit ;

matlamat penubuhannya : Menurut subseksyen 4(1) Akta ialah untuk meningkatkan kepentingan ekonomi anggota-anggotanya mengikut prinsip-prinsip Koperasi.

Fungsi : Fungsi utamanya untuk memberi kredit wang dan membekal keperluan yang munasabah kepada anggota.

Pokok pangkalnya tak rugi masuk bawah koperasini.... banyak kelebihan .... dulu aku pun tak tahu aper tujuannya masuk ni... kini ... boleh la... tahu lebih-lebih kurang ..Setakat ni aku baru ja 2 kali masuk mesyuarat tahunan ni... Paling best... dapat yuran kehadiran RM35.00... pergh..... Syoknya... gi mesyuarat.....Jom kita pakat masuk KOPERASI.....[ info yang ku dapat KOPERASI ASKAR paling tinggi keuntungan yang kita dapat....Bayangkan....]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

WMA Masterclass

Lazada : Kedai Online

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Anak Pintar cerdas

Rahsia Bisnes SHOPEE Bersama Otai

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online