klik atas

backlink

gambar laju

Sunday, June 28, 2009

Kaunter Jualan Rumah Di Padang Astaka, Chukai, Kemaman


Dah 5 hari aku keja luar.... kat kemaman kali ni... apa lagi ... pasal keja opis la beb... takkan ngulor pulok..... kami bukak gerai kat padang astaka kali ni.... biasanya kami buka di tapak Tabung Haji atau Bank Islam je... tapi kali ni... kasi kelainan sket.... kebetulan di Padang Astaka, Kemaman ni ader pameran.... Opis aku turut serta la.... 5 orang semuanya [Terima Kasih tak terhingga kepada rakan sekerjaku ngan budak praktikal sekali yang menjayakan pemasaran kali ni....].... SAMBUTAN;....... boleh la tahan.... ramai la jugak yang booking rumah..... ( masih ader lagi kekosongan... boleh memohon ya...) Kini aku dah start duk opis semula daa..... Masa untuk kemaskini data pembeli .... Repot..... memang la kena buat kan..... sayonara.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Denaihati - Hidup Untuk Memberi

 Banner

EmailCash - Terima Duit Dengan Email

http://www.emailcashpro.com

Iklankan Perniagaan Anda Di Sini

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online

Lazada Malaysia

Penaja Bersama